fredag 5 mars 2010

Stegrapport från 4/3


Hej!
Datum: 4/3
Antal steg: 12 237 i stegräknaren
Utöver vardagsmotionen: Ett Box-pass som enligt listan räknas som 2 x 2700 steg=5400 steg
Vinst med rörelsen: Jag slapp stimma med dagislämning på morgonen, eftersom jag gick till jobbet före familjen. Dessutom la jag arbetsdagen bakom mig under promenaden hem. På kvällen slog jag av mig lite ansamlade aggressioner på min stackars sparringpartner Pernilla på Box-passet.
Min känsla: Somnade rätt skönt efteråt! (Och blir lite nervös över att ha lagt ribban lite högt, fredagen och helgen blir svårare att hålla uppe stegen på......
/Jessica


Hej!
Då var första dagen avklarad. Hade som mål att vara med i 10 000 metersklubben.
Med tanke på att jag legat sjuk större delen av veckan är jag både nöjd och stolt över att jag klarade nå detta mål.
Samtidigt känner jag att det krävs mer för att vara med i toppen av alla stegjagande fanatiker, har aldrig sett så mycket spring i korridorerna vilket är ett bevis på att jakten på steg är i gång:)

Här är mina steg den 4/3
Steg: 10061
Meter: 7043
Trevlig Helg!
Calle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar