fredag 19 mars 2010

Mitt återtåg på bloggen!

Fredagskänslan är på topp och dagen ska avrundas tillsammans med goa kollegor över vårt projekt Musikalen. Tillsammans ska vi fira lite och se till att vi får lite musikal-glitter rätt in i våra själar för att sedan glida vidare på i vårt fortsatta arbete. Det är en extra kick vi är ute efter och den ser vi till att få.

15 dagars stegräknande är över och jag känner mig lättad. Och tacksam. Tacksam för Jessica och Calle som generöst delat med sig av steg och tankar och lite lättad eftersom man de sista dagarna börjat känna sig lite för kompis med sin stegräknare. Relationen har inletts, men förälskelsen är defenitivt över. Nu är det bara att välja. Skilsmässa eller strävsamt par...Med lite distans till projektet kommer jag berätta med om vad det gett. I nuläget kan jag säga att rörelsen har prioriterats mer bland mina kollegor, man har på riktigt blivit medveten om hur mycket man går och börjat reflektera över det, dessutom har det varit en kul grej!

Idag tar jag tillbaka bloggen. Mitt återtåg går nu! På gång här är en ny gästbloggare nästa vecka. Mitt hissa-inlägg och en rad goa grejer. För dig! Du tittar väl in!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar