lördag 6 mars 2010

Stegrapport 5/3


Hej!

Trots att jag börjar känna att stegräknaren är en del av mig och min vardag missade jag ha på mig räknaren på fredagsförmiddagen. Detta förfärliga misstag tvingade mig till en straffrunda runt stan innan jag kunde bänka mig i soffan framför På spåret. Bara att bita ihop!
Här är mina steg den 5/3
Steg: 12235
Meter: 8565

Calle


Hej!
Det var jobbigt att veta att stegräknaren satt där på höften under fredagen. Jag satt hemma vid datorn hela förmiddagen och jobbade, de enda steg som togs var de mellan dagis-datorn och kaffebryggaren-datorn. När kvällen kom tog jag mig i alla fall en uppfriskande promenad till NETTO, med ursäkten att Jonathan behövde lite proviant till Hockey-Cupen. Det blev ialla fall över 8000 steg till slut. Lördagen är lika seg..........en heldag i hockeyhallen i Rydaholm är svår att samla steg på, trots underbart väder. Men, jag ger mig inte, snart är det jobb-måndag igen, då lär det bli steg av! Ser i stegrummet att ni andra jobbar på och är GRYMMA!
Mina steg den 5/3
Steg: 8223
/Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar