lördag 9 januari 2010

VÄNDPUNKT

Stina Jofs intervjuer om när livet vänder har publicerats i VI-tidningen. Här är ett utdrag ur början med intevjun av Doreen Månsson. Bra helgläsning!

"INTERVJU DOREEN MÅNSSON
Berättat för Stina Jofs.
EN MOBIL RINGER.
– Du vill intervjua mig?
– Ja, om när livet vänder.
– Och när vänder det då?
– När något händer som gör att allt det självklara tar slut. Det är inte alltid man vet förrän efteråt, när det självklara tog slut och något annat började.
– Märkligt att du ringer. Jag är på Rigshospitalet i Köpenhamn. Min pappa väntar på en ny lever, och den har kommit nu. Det är därför jag har jag flugit hit. Jag har aldrig varit så glad över att någon dött! Den döden betyder kanske livet för honom."

Klicka på länken och läs vidare!
http://www.vi-tidningen.se/templates/ArticlePage.aspx?id=9091

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar