torsdag 21 januari 2010

Mina gästbloggare...

är jag så stolt över. Glad och tacksam. Alldeles rosig om kinden av lycka blir jag. Tacksam för deras generositet. Att de självklart tackar ja till min fråga om de vill blogga. Att de gärna bloggar generöst och ger oss inspiration från sitt eget liv. Sina liv. Sina erfarenheter. De bjuder oss på det. Mig och Dig. Dig!

Och fler blir de. Det plockar på. På listan.
Johan Thor, verksamhetschef på Friskis&Svettis Jönköping började, tätt följd av Anna Christersdotter Nilsson som är skolpräst i Jönköping. Därefter bloggade Magnus Rignell, bildlärare på Ljungarumsskolan. Efter honom tog Hildi Svensson, friskvårdskonsulent på Jönköpings kommun över och efter julledigheten lämnade hon över stafettpinnen till Jimmy Gidö Schön som är pappaledig industridesigner.

Här är de presenterade tillsammans med sina yrken, men de är alla mycket mer än så. Tunga bloggare. De inspirerar. Klicka in och läs deras bloggar. Igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar