torsdag 14 januari 2010

Det är så underbart att få...


kommentarer från er här på bloggen. Häromdagen fick jag en kommentar från en go gammal kompis. En rörande sådan om hur bloggen hjälpt henne en helt vanlig morgon. Tack Linda!(Se bloggen för ett par dagar sedan.)

Min blogg tänker jag. Underbart! Rörande! Jag är mer än tacksam!

Jag får mycket härlig respons. Det känns fantastiskt. Det mesta är än så länge muntligen. Idag har jag lagt till en funktion likt den som finns på FaceBook så att du bara kan kryssa vad du tycker om det du läst eller upplevt. Givetvis finns möjligheten kvar så att du kan kommentera. Det gillar jag!

Kan inte du hjälpa mig att testa? För mig! Och dig!
Kryssa eller kommentera. Eller kanske båda?

2 kommentarer:

  1. Jag tittar gärna in då och då och jag hjälper såklart till att testa nya kommentarsfältet, Ann-Louise. Det är skönt att läsa din blogg. Den är så mycket du, och du är ju så skön! Kram från gästbloggarkungshustrun

    SvaraRadera
  2. Underbara sköna grannen. Tack för en förlösande kopp kaffe med dig på Friskis i lördags. Behövde den såväl. Stunden, dig och kaffet.

    SvaraRadera