måndag 23 november 2009

Tacksam, nöjd och harmonisk..

återvände jag hem igår kväll. Hem från hektiska "Svettisdagar" proppfulla av inspiration. Det årliga eventet bjöd mig på N.I.A, "Våga mer", Core, "Free flow", di Leva, "Jympa originalet" och "Leda jympa". Allt detta kantades av goa samtal mellan passen, i bilen, över frukost, över vinglaset på festen och ramade in helgen på ett mjukt och skönt sätt. Avslappnat! Inspirerande nyfunna medmänniskor som delat med sig och inspirerat genom att bara ge lite av sig själva, öppna upp, locka till skratt och kanske provocera. Jag är tacksam. Och harmonisk!

Kommande dagar tänkte jag dela med mig lite mer av vad jag varit med om. Kanske får du något nytt träningstips, något visdomsord eller något klämkäckt som provocerar. Du tar emot det som du vill. Det är till dig! Jag citerar en god vän från helgen och säger: "Jag vill inspirera så mycket att jag får någonting tillbaka" Tack Petra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar