tisdag 3 november 2009

Tack för uppmuntran!


Jag sitter faktiskt fortfarande kvar på jobbet. Har haft några sena utvecklingssamtal. Fullmånen utanför fönstret omsveps av tunna moln. Månen och den tysta skolan talar om att jag borde gå hem, men det finns saker att göra än. Imorgon är ju en annan dag. Den där lediga jag har varje vecka.

Jag vill tacka för den inspirerande uppmuntran jag får av dig som läser min blogg. Det är så härligt. Jag är mycket tacksam för det ska du veta. Det värmer nog mer än du kan ana. Till dig och till skolledningen som idag uppmuntrade mig med två biobiljetter vill jag ge en blomma. Fotad av Susanne Karlsson
Tacksam är jag för dig!

1 kommentar:

  1. Härligt med människor som delar med sej..... Tänk va ett gott ord ett leende, en liten uppmuntran kan göra. Sååå lite kan göra så mycket.Och sen det underbara ordet TACKSAMHET mmmmmmm vilket befriande ord.
    TACK för en så fin blogg som vi andra här utanför kan ta del av. Ha en riktigt bra dag. Lotta/friskvårdsinsperatör.

    SvaraRadera