lördag 24 oktober 2009

Åhhhh..... snart 300 denna veckan...Tack!

Treåringens kalas har avslutats för en knapp timme sedan. Trots att han bara hade två egna gäster (+några sköna vänner som liksom hörde till...) så har han somnat utmattad vid Mulle Meck-filmen som han fått av farmor och farfar.

Övriga familjen är ute på diverse aktiviteter och lek och jag passar på att nörda in på min nya hobby. Bloggen. Jag har just fixat till en lista på mina blogginlägg och gett dem etiketter och passar ju som alltid på att titta på hur många som varit inne. Det är kul att få besök!

I tisdags sa jag till min man att om jag kommer upp i 100 denna vecka ska jag fira. Jag fick börja fira redan efter lunch i tisdags... Nu när jag tittar är siffran på 293. Jag är så tacksam för att du tittar in. Mitt hopp är att du hittar något gott. För dig! Till dig!
Ann-Louise

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar