torsdag 21 oktober 2010

Sms från grannens Yogaretreat!


Min sköna vän och granne Karin Schön är i Grekland denna vecka. Lagom när hösten slagit rot på allvar har hon alltså lämnat landet och också den snurra som livet är uppbygggt kring. Hon gör något helt annat. Redan på sensommaren när hon gled in hos oss en eftermiddag såg jag glansen i hennes ögon. Hon hade bokat. Resan låg framför henne. För henne.

Jag skickade henne ett sms i morse:

Jag: Hur har du det? Fullständig harmoni?

Karin: "Hej fina du! Det är alldeles fantastiskt här. Har precis duschat efter yogan och ska äta en fruktfrukost. Fullkomlig harmoni och massor av energi! Kram"

Såklart frågade jag till svar om jag fick citera henne på bloggen.
PS: Karin är med Yogacenter på retreat med Yogacenter i Jönköping http://www.ycj.se/ Kanske får vi höra mer om detta senare. Hanna som är lärare och delägare på Yogacenter har tidigare gästbloggat här. Kika gärna på gamla gästbloggar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar