tisdag 12 oktober 2010

Märkligt hur jag kunde missa det... men

jag får väl ta det som att jag är närvarande. Kanske mer närvarande just nu än tidigare. Tittar tillbaka på ett-årsdagen; den 17 september 2010 då bloggen fyllde ett år och ser att jag bloggat lite kryptiskt om att det är tomt. Tomt var det väl i sinnet då, just då, men på bloggen var det fullt.

Reflekterar lite....Vad har jag gett och vad har jag fått nu som bloggande hälsoinspiratör. Hmm, vad jag gett kan jag spekulera i, men bara du som läser vet säkert. Hoppas, hoppas att jag kickat igång något. Kanske?

Fått har jag. Mycket. Bara genom att sätta ord på mina tankar har jag många gånger känt att jag blivit mer klarsynt. Lite aha-upplevelser! Sedan har jag fått många positiva och sköna kommentarer från er som läser, både muntligt och skriftligt. Tacksam är jag!

Hurra för bloggen alltså och resultatet blir att jag bloggar vidare. Trivs och känner tacksamhet...för att du vill fortsätta läsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar