fredag 16 april 2010

Så härligt!

Jag går på nåt så härligt som en Hälsoinspiratörskurs. Hildi Svensson leder ett gott gäng Hälsoinspiratörer och ger oss nycklar till att inspirera på våra arbetsplatser. Hildi Svensson ja, ni minns väl att hon gästbloggade lagom till jul förra året. Friskvårsdskonsulent är hon på Företagshälsovården. Hon är inspirerande och engagerande på alla områden som rör Friskvården och lyckas få oss kreativa inför uppgiften vi har. Det finns många sätt att inspirera till Friskvård. Alla vi Hälsoinspiratörer gör på olika sätt. Bloggen här är ju en väg att gå. En nyckel att använda. Jag fortsätter dela med mig av det jag får på kursen här på bloggen. Ibland är det mer riktat till Ljungarumsskolan och ibland är de allmänt. Hur det än är kan det ge något för alla. Det vet jag säkert. Dessutom vet jag nu säkert att min blogg har fått många olika läsare. En del mer regelbundet, en del lite då och då och så tittar en del helt nya in. Inte bara Ljungarumsskolans personal alltså. Bloggen är för dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar