lördag 11 februari 2012

Fin-fina projekt och så kom Sportlovet också!

Sportlovskänslan har infunnit sig här i det Carlssonska hemmet. -Det är så skönt, säger yngste sonen, -Man får göra vad man vill! Härligt när finingarna både känner och uttrycker så sköna känslor, och kontraster i livet! Idag, lördag, är det så. Vi gör lite vad vi vill. Andan får falla på, om den vill.

Jag är inne i Friskvårdsbubblan nu. Alldeles innanför hinnan. Jobbar med härliga projekt på F&S Jönköping. KomIgång som jag skrev om tidigare och FaR. 8 mars drar vi igång en KomIgång-kurs i City. Jag har fått ihop ett kanon-fint ledargäng som möter denna grupp. Alla är vi taggade inför uppgiften. Sugna på att möta, guida, peppa och stötta!

Så har jag förstås mina härliga elever också. Inspirerande i sig och befriande att få vara här och nu med tonåringar! Gillar det också.

Gårdagens fina jympa känns behagligt i kroppen. Härlig MorgonCore med Morgonpojkarna. Fullt hus på Senior i Huskvarna. Jag har blivit beroende. Den stunden varje vecka är helt oslagbar! Sist med inte minst ett härligt Core-pass på eftermiddagen. Uppfylld, påfylld och Tacksam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar