torsdag 25 februari 2010

Matt i kroppen och mycket på gång!

Jodå, det är känslan. Nu-känslan för mig. Jag har haft Core-pass med elever på Friskis&Svettis idag och dessutom blev det ett inhopp igår kväll. Bara positivt, när tiden finns och det funkar. Man mår så gott. Mitt i mattheten...
Inom några dagar presenterar jag en ny gästbloggare. Dessutom drar vi igång en stegräknartävling här på jobbet. Det blir både en gemensam tävling och en
individuell. Dessutom, och viktigast av allt utmanar du dig själv. Vi har ett virtuellt Steg-rum där vi matar in våra resultat i en tabell och inspireras och sporras av varandras resultat. Två av mina kollegor är extra generösa och kommer att bjuda på sina stegdagböcker här på bloggen. Dem presenterar jag nästa vecka. För dig! Entusiasm är nu-känslan nu. Precis nu!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar