torsdag 15 mars 2012

Det var ett tag sen...

jag skrev något till dig, men friskvårdandet är i full gång. Just nu, i skrivande stund sitter jag på F&S-kontoret och inväntar KomIgång-gänget som svettas i gymmet för andra gången ikväll. Tätt följda av två riktigt engagerade ledare. Jag smyger på dem emellanåt och njuter av att se dem dra igång sin träning. Härlig kick! För 5 minuter sedan passerade jag två som gick tillsammans på bandet för att värma upp. Skönt snacksaliga. Så kan man ju också göra.

Efter träningen ska jag föreläsa lite, eller prata TRÄNING och säga att vi, F&S, inte kommer med några pekpinnar. Du får leva ditt liv, som du vill, men vi rekommenderar att lägga till den goda vanan att träna. Det kommer dra med sig en massa andra sköna vinster förstås som ytterligare bonus på att det faktiskt är roligt att träna. Roligt! Om och om igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar