måndag 26 mars 2012

Annat tempo!

Hej igen!

Idag fick jag oväntat utrymme i tanke och tid att ta ett omtag. Du som känner mig vet att jag gör det då och då. Att jag väljer! Som du märkt har bloggen inte uppdaterats lika flitigt på sistone. Inte en livsrik gästbloggare sedan Eva-Lena Frick. Sparsamma tankar. Ändå med ett tydligt sikte. Ett sikte jag valt. Mer Friskvård!

Det blir bloggande i fortsättningen. Bloggen kommer att fungera som min Friskvårdsventil med personliga tankar och inspiration som tidigare. Dessutom räknar jag med att kunna använda den som källa i mitt arbete i kontakt och dokumentation före och efter föreläsningar m.m

Det blir inte lika ofta, men det blir.

Och till dig som funderar på allt som söker din energi. Välj bort och välj till. Gör det för dig och för det som ger till dig!

Vi ses! Ann-Louise

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar