torsdag 22 september 2011

I trikåer varje fredag!

Ikväll packar jag åter väskan för min Friskis-fredag. Min heldag i trikåer. Tidigt imorgon bitti drar jag på mig de rödvita trikåerna. Några uppsättningar till får fylla väskan till bredden. Matsäcken blir förstås också rejäl. Man ska orka!

Vilket avslut jag får varje vecka. Det känns fantastiskt lyxigt och också lite utmanande. Så positivt och energifyllt. Man ger och får. Man laddar ur
och laddar upp.

7.00-morgonjympa
10.00-senior
14.00-core
15.00-bas

Under min praktik idag var jag med och gjorde Hälsoprofilbedömningar. På FHV. Det ska jag göra fler torsdagar. Inspirerande och fantastiskt lärorikt är det att få ta del av Hildi Svensson erfarenhet. Spännande också att få prova på själv.

Ha en fantastisk helg! En riktig höstmys-helg. Tänd ljus i massor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar