torsdag 3 mars 2011

Tack Core-gäng nr.1! Bra jobbat!

Härligt var det att få träna loss ordentligt med första gänget Hälsoinspiratörer som fick prova på Core med mig. Sköna leenden och en och annan grimas vittnade om närvaro och entusiasm hos deltagarna. Jag hade också en riktigt skön stund. Det är roligt att få inspirera!

Välkommen också på söndag då jag kör för hälsoinspiratörerna kl. 14.00. Glöm inte anmäla dig till Hildi på FHV. Det finns platser kvar.

(Är du riktigt biten kan du komma på det vanliga passet kl. 16.00! )

För dig som vill köra Core hemma finns en DVD. Stark och stabil. Där finns ett helt 50-minuterspass och ett halvt på 25 minuter. Perfekt att komplettera promenaden eller joggingrundan med! Kan köpas i receptionen eller beställas på http://www.friskissvettis.se/

Vill du att jag kommer och kör ett pass eller kanske ett halvt med din arbetsgrupp så gör jag gärna det. Hör gärna av dig! ann-louise.carlsson@jonkoping.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar