torsdag 17 mars 2011

10000!

Tittar snabbt till på lilla räkneverket och ser att det snart är 10000 "intittningar" här på bloggen sedan jag började räkna dem. Känns fin-fint! Särskilt en vecka som denna då jag inte skrivit något, förrän nu. Anita har fått pryda bloggen ytterligare en vecka och hon gör det med den äran.

Jag har varit på kurs igen. Nu när allt är igång känns det riktigt skönt. Vilsamt läge på nåt sätt. Man har gjort en stor förändring, tagit ett steg och är i klivet nu. Jag känner att jag njuter i alla moment. Kognitiv pedagogik, Motion och livsstil, Kost och näringslära och så det jag njuter mest av Avslappning och Mental träning-riktigt stärkande. Berikande. Som sagt jag är på väg. Nu behöver jag bara en rejäl fan-club också. En grupp supporters som hejar på och stöttar. Det kommer givetvis lägen då jag behöver heja-ropen. Som i alla lopp man ger sig på i livet. Är du där? Är du med i supporterklubben?

1 kommentar: