måndag 6 december 2010

Tidiga julklappar!


Gästbloggarna har duggat tätt den senaste tiden här på bloggen. Min ambition har varit att de ska återkomma med ett slags regelbundenhet och den uppmärksamme läsaren kan nog skönja ett mönster. Sedan kommer livet emellan ibland för både mig och mina gästbloggare och då blir det ett avvikande mönster. Lika färgsprakande och inspirerande. På slutet har det fullkomligt exploderat och sprakat på bloggen och 3 färgstarka gästbloggare har delat med sig av sin rikedom. Livet. Jag ser det som tidiga julklappar till dig och mig.


Karin gav dig julklappen att ta hand om dig själv. Att ge dig hän åt något för din skull.


Britta gav dig julklappen att vila i att det aldrig blir som man tänkt sig och njuta av det. Bli stark i det.


Karolina gav dig berikande berättelser från liv med andra förutsättningar. Liv som du kan förbättra och på så sätt också ge julkpappar. (Har redan hört blogg-läsare som slagit till)


Julklappar för stora att slå in.


Imorgon presenterar jag din fjärde julklapp på kort tid. Ytterligare en sprakande gästbloggare. Sedan pausar jag lite lätt i bloggkrivandet, till fömån för gästbloggarna. Så att du kan ge dig hän och flera gånger om öppna deras julklappar. Läs om och om igen. Såklart dyker det väl upp en och annan hälsning vid jul och så och lite bilder, men mesta av tiden tänkte jag ägna åt att förändra lite på bloggen.Titta gärna in och håll kollen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar