måndag 27 december 2010

Gott Nytt på bloggen och GOTT NYTT ÅR till dig!

Hej finaste du! Vad kul att du tittar in!

Nu, när ett nytt år närmar sig kände jag mig sugen på förändring här på bloggen. Rent estetiskt alltså, men förmodligen blir det inte bara i form utan också i färg och innehåll. Det får tiden visa.

Jag lät Per, mannen min, gå lös på min blogg och designa om den. Det är förstås han som fotat mig också.

Det vore roligt om du ville tycka till lite. Du som tittar in och läser alltså. Vad sägs om nya utseendet?

Och du, den finaste av nyårshelger och ett riktigt Gott Nytt År till dig.
Ett år då du får må riktigt gott! Du!

4 kommentarer:

  1. Super nice !!
    Så fint kort på dig härlig färg ja,
    jag gillar det du och din make
    är ett bra team :)
    Hälsa kram kram lina:)

    SvaraRadera
  2. Känns väldigt mycket DU!! Det är väldigt inbjudande. Mjukt, kramvänligt och eftertänksamt. Kram från Britta

    SvaraRadera
  3. Jättefint Ann-Louise! Vilken jättehärlig bild. Snygg du är! /Fru 160

    SvaraRadera
  4. Grym han är Per!! Jättefint verkligen.. Gott nytt bloggår!

    SvaraRadera