tisdag 23 november 2010

Stolt och lycklig presenterar jag ånyo...en gästbloggare.

En sköning som tänkt och levt fullt ut och som delar med sig av lärdomar och livsmotto. Imorgon får du träffa min sysling Britta Carlsnäs. Storasyster till tre systrar, uppväxt i Sydafrika, tvåbarnsmor och fru. Till yrket förskollärare. Fotograferandet har hon som en passionerad hobby. (Förmedlar gärna kontakt för dig som letar bröllopsfotograf.) Med sitt breda, vackra leende och sina glittrande ögon tar hon alla med storm. Imorgon får du hennes blogg! Hon skriver för dig. Och mig. Jag är tacksam!

2 kommentarer:

  1. Förskollärare var det...annars var presentationen så bra att jag rodnar :) Tack för att jag fick äran. KRAAAM Britta

    SvaraRadera
  2. Nu är det fixat, finasrte du. Varmt tack!

    SvaraRadera