torsdag 13 maj 2010

Lite nytt på bloggen-Vad tycks?

Hela mitt liv har jag omgetts av duktiga fotografer. Mamma, min extramormor Inga, mosters man Bertil och så småningom min svärfar Anders och min man Per. Det är en lyx jag uppskattar! Och kanske utnyttjar?! Mest uppskattar hoppas jag.

Min man Per är också en av mina ärligaste kritiker i livet och i allt som jag hittar på. Ett ovärderligt bollplank!

Nu har han som du ser tittat på mig genom kameralinsen under ett antal (!) knäpp och försökt göra mig rättvisa. Dessutom har jag ändrat lite i presentationen av bloggen och i presentationen av mig. En del omflyttningar har det också blivit.

Du är ju den som läser och som förhoppningsvis vill titta in igen. Så vad säger du? Snälla, lite feedback. Tack!

10 kommentarer:

  1. Jag tycker det nya utseendet blev jätte bra och det är alltid lika inspirerande att läsa dina inlägg...jag försöker leva lite mer här och nu efter att ha blivit en trogen läsare på din blogg.....ha det bra //Loise

    SvaraRadera
  2. Tusen tack Loise. Härligt och inspirerande att höra. Vi fortsätter jobba på det då, både du och jag. Att vara närvarande. Ha det riktigt bra!/Ann-Louise

    SvaraRadera
  3. Hej A-L
    Svårt att skriva feedback, med tanke på att jag knappt kan skriva heller så vi tar det muntligt någon dag.

    ha det gott och tack för igår! Johan somnade inom en minut efter att vi satt honom i bilen! :)

    mvh jimmy

    SvaraRadera
  4. Jimmy! Lyssnar mycket gärna på dig både muntligt och skriftligt. Äger ju dessutom din yes-blogg här bland gästbloggarna.

    Jaa, tack för igår. Vi är lyckligt lottade grannar till er! Goaste vänner!

    SvaraRadera
  5. Hej vännen! Är ingen van blogg-läsare men tycker att din blogg ger inspiration och glädje i vardagen! Upplägget och utseendet är jättebra och tycker att du ska lita på ditt utmärkta bollplank (Per). Kram Monika

    SvaraRadera
  6. Ser finfint ut! Kram Malin

    SvaraRadera
  7. Tack tjejer! Skönt med goe-stöd!

    SvaraRadera
  8. Ann-Charlotte Jernberg14 maj 2010 kl. 18:47

    Tycker att Per har hittat en mycket bra vinkel men framförallt är motivet vackert!!/A-C

    SvaraRadera
  9. Tack alla goa för kommentarer. Värmer gött!

    SvaraRadera
  10. Hej sysslingen min!!
    Din blogg blev den första som jag började följa, men det har kommit till fler och fler som jag följer.
    Du har så mycket klokt att dela med dig. Och så tycker jag om att iaf "träffa" dig på det här viset eftersom vi ses alldeles för sällan på riktigt. Vi får bli bättre på det.
    Tack för uppmuntran att leva livet!
    Kram från Britta

    SvaraRadera