tisdag 22 november 2011

Hälsoprofilbedömare

Nu kan jag lägga Hälsoprofilbedömare till mitt CV! Idag avslutades kursen och vi fick våra intyg från Gunnar Andersson som grundat detta mätinstrument kopplat till livsstilsförändringar.
http://www.hpinordic.se/extra/pod/

Det är näst sista kursblocket. I december runt lucia hoppas jag kunna lägga till titeln Friskvårdsterapeut och Kostkonsult med kognitiv inriktning till mitt CV också. Det är fortfarande mest inspirerande alltihop, men det går lite trögare. Lite mindre entusiasm uppbådas automatiskt i kroppen min.

Skönt då att vi är ett gott gäng. Jag känner ett fantastiskt stöd i min studiegrupp, mina vänner och i familjens tålamod. I måndags jobbade vi hårt i Studiegruppen och hade samtidigt Surströmmingsskiva. Därefter fick jag landa i soffan hemma hos Perssons i Viksjö. Klart jag är tacksam.

Det är många som stöttar, hejar på, frågar och visar intresse. Det är jag också tacksam för. Supporterklubben är viktig. Hänger ni med ända in i mål?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar