lördag 29 januari 2011

Visst känns det fint när energin kommer tillbaka...

Mmm, och idag känns det så. Vi har lite influensa-känningar i familjen och senaste dagarna har kantats av ont i kroppen för mig. Trött också, så attans trött. Inte influensa dock, men en föraning kanske....tänkte att det skulle stanna därvid.

Idag känns det som om energin kommit tillbaka. Kreativiteten rinner till. Orkar hänga på dotterns. Hon startade tidigt med kojbygge med lillebror i släptåg. Därefter fixade de frukost för den ynka lönen av en krona var, nu fräschar hon upp sig inför kalas och laddar för inslagningen av paket. Det ska bli ett bamse-paket. Så stort som möjligt. Och så ett litet i.

Känner mig också hågad av att mannen och lill-sonen är ute för att införskaffa mig en skriv-dator. Och en kaffebryggare. Vi slår på stort idag...

En egen skrivdator. Så att jag kan skriva vart jag än är...Jippie! Känns riktigt fint. Har så mycket jag vill skriva nu. Ett gott flöde. En fortsatt fin helg till dig! Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar