tisdag 26 april 2011

Presenterar en ny gästbloggare


Hon skickade en fin kommentar till mig på bloggen och skrev under med sitt namn. Då visste jag inte att det var hon. Barnflickan hos grannen. På FB studerade jag hennes kommentar till grannen, underfundigt skriven, och kom på tanken att det kanske var hon som kommenterat. Via chatten fick jag napp. Visst var det hon. Via FB och en gammal blogg har jag haft förmånen att följa tjejens tankar och fantastiska bilder.

Cornelia Flood är gästbloggare imorgon. Eftersom jag inte känner henne särskilt väl fick grannen ge mig några ord som kan ringa in denna bloggerska ytterligare. Detta var de ord hon spontant fick fram: Cornelia Flood=intensiv, kreativ, pysslig, ben n' Jerrys, Oreos tryfflar, fotografering, avgudar guddottern Tuva, resa, converse, skriva, på och av, bloggar, framtidsdrömmar...

Hon är yngst ut bland mina gästbloggare än så länge, men jag har mer än en gång tänkt tanken att det kanske är hon som tänkt mest av oss. Klok är hon! Imponerad är jag! Imorgon får du hennes blogg! Cornelia Flood!

En av hennes egna bilder får ge dig en hint om vad som komma skall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar