måndag 9 maj 2011

K-släpp!

I samklang med Kosläpp här och var inspireras jag att göra ett eget K-släpp. Ett Kreativitetssläpp. För att ge nya idéer, projekt, plugg och tankar i Friskvårdens tecken mer utrymme bloggpausar jag tidigt i år.


Känslor av tacksamhet fyller mig när jag tänker på alla fantastiska gästbloggare som generöst delat med sig under året. Värme och lycka flödar över när jag tänker på att att du tittat in!


Jag väljer nu att vara närvarande när stunderna ges. Stunderna i den värmande solgläntan med dottern. Samspråket med den äldste som snart växer ikapp mig. Mottagandet av maskrosbuketten från den stolte plockaren. Långpromenaden igår hjälpte mig sålla.



I höst är siktet inställt. Målinriktat! Vägen dit blir kreativ. Mer Friskvård!
Ta väl hand om dig! Vi hörs!

3 kommentarer:

  1. Vill bara säga att jag läser och njuter av din blogg.Lycka till på resan mot nya kreativa mål !!
    soliga hälsningar J

    SvaraRadera
  2. Det är oslagbart skönt att du tittar in! Tack J!

    SvaraRadera
  3. Tack för dina värmande ord och att Du tog dig tid att skriva den till mig! Vilken härlig blogg du har! keep up the good work!

    SvaraRadera